Logo La Nou de Gaià

La Nou de Gaià

Tarragonès

Ets a: Portada > Notícies municipals > Subvenció per actua...

Notícies municipals

La Diputaci√≥ de Tarragona, per acord de Junta de Govern de data 1 d'octubre de 2019, ha atorgat a l'Ajuntament de la Nou de Gai√† una subvenci√≥ per actuacions de protecci√≥ de la salut p√ļblica per a la gesti√≥ d'esp√®cies plaga i esp√®cies invasores en espais urbans i periurbans i recollida d'animals dom√®stics abandonats de l'any 2019, per un import de 540,21‚ā¨ pel que fa a Peridom√®stics i 986,36‚ā¨ en refer√®ncia a les Plagues.

© Ajuntament de la Nou de Gaià, Tots els drets reservats - Qui som? - Normes de privacitat

Amb el suport de: Diputació de Tarragona. Logo Consell Comarcal del Tarragonès. Logo Consorci Administració Oberta de Catalunya. Logo