Logo La Nou de Gaià

La Nou de Gaià

Tarragonès

Ets a: Portada > Notícies municipals > DESCONFINAMENT. INST...

Notícies municipals

DESCONFINAMENT. INSTRUCCIONS DE PAS A FASE 1.

Benvolguts veïns i veïnes, A partir de demà dilluns 11 de maig, la regió sanitària del Camp de Tarragona, de la que formem part, passa a la Fase 1 de desconfinament. Així i tot, informem que, pel que fa a la Biblioteca Punt Tic de la Nou, demà dilluns no s'obrirà encara. En el nostre cas, seguirem les recomanacions del Departament de Cultura i les Diputacions catalanes, que aconsellen obrir les biblioteques a partir del dia 1 de juny, de manera generalitzada. Entre tots, desconfinament responsable!

© Ajuntament de la Nou de Gaià, Tots els drets reservats - Qui som? - Normes de privacitat

Amb el suport de: Diputació de Tarragona. Logo Consell Comarcal del Tarragonès. Logo Consorci Administració Oberta de Catalunya. Logo