Logo La Nou de Gaià

La Nou de Gaià

Tarragonès

Ets a: Portada > Notícies municipals > CONSULTORI MÈDIC LA...

Notícies municipals

CONSULTORI MÈDIC LA NOU TANCAT.

En el context de les mesures aconsellades amb motiu del control de la transmissió i contagi de la infecció per coronavirus, seguint amb la implementació de les accions recomanades tendents a preservar la disponibilitat de professionals per als dies i setmanes properes l'informem que el dispensari municipal de la Nou de Gaià romandrà tancat a partir del dilluns dia 23 de març. Per a qualsevol necessitat d'atenció caldrà dirigir-se al CAP de Torredembarral o trucar al telèfon 977 67 15 88.

© Ajuntament de la Nou de Gaià, Tots els drets reservats - Qui som? - Normes de privacitat

Amb el suport de: Diputació de Tarragona. Logo Consell Comarcal del Tarragonès. Logo Consorci Administració Oberta de Catalunya. Logo